56 - Duygular





Zevk, haz almak
하고 싶어요
ha-go shipeoyo

Zevk alıyoruz.
우리는 – 하고 싶어요.
urineun ndash; ha-go shipeoyo.

Zevk almıyoruz.
우리는 – 하고 싶지 않아요.
urineun ndash; ha-go ship-ji anhayo.

Korkmak
두려워요
duryeowoyo

Ben korkuyorum.
저는 두려워요.
jeoneun duryeowoyo.

Korkmuyorum.
저는 안 두려워요.
jeoneun an duryeowoyo.

Zamanı olmak
시간이 있어요
shi-gani isseoyo

Onun (erkek) zamanı var.
그는 시간이 있어요.
keuneun shi-gani isseoyo.

Onun (erkek) zamanı yok.
그는 시간이 없어요.
keuneun shi-gani eop-seoyo.

Canı sıkılmak
심심해요
shimshimhaeyo

Canı sıkılıyor.
그녀는 심심해요.
keunyeoneun shimshimhaeyo.

Canı sıkılmıyor.
그녀는 안 심심해요.
keunyeoneun an shimshimhaeyo.

Acıkmak
배고파요
baekopayo

Aç mısınız? (çoğul)
배 고파요?
bae kopayo?

Aç değil misiniz? (çoğul)
배 안 고파요?
bae an gopayo?

Susamak
목이 말라요
mo-gi mallayo

Susamışlar.
그들은 목이 말라요.
keudeu-reun mo-gi mallayo.

Susamamışlar.
그들은 목이 안 말라요.
keudeu-reun mo-gi an mallayo.

Yorumlar

  1. Teşekkürler Koreyi Çok seviyorum babamdan bile daha fazla seviyorum öle söyleyim kore dizisi izliyorum çok güzel dizileri var bu ülkenin ve hayalim üniversiteyi kore de okumak o yüzden koreceyi çabuk öğrenmek istiyorum bu arada admin siz kore de mi yaşıyorsunuz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korece Sesli harfler

Korecede Kelimeler Nasıl Yazılmalı?